• beheerder@campingkreuning.nl
  • (+31) (0) 622948822

Het Gastenboek van Camping Kreuning

Jitse van Tilburg

Jitse van Tilburg, Adops consultant bij Wayne Parker Kent

Niet meer gekampeerd sinds Lowlands 2015 (alleen voor Lowlands maak ik een uitzondering, voor de rest vind ik kamperen verschrikkelijk!)

Toen ik op zoek ging naar een nieuwe uitdaging binnen het media wereldje kwam ik via via bij Nico uit. Vanaf het begin voelde het gelijk goed. Nico kent de wereld goed door zijn jarenlange ervaring en heeft hij de juiste contacten. Daarnaast luistert Nico goed naar de persoon die tegenover hem zit. Na onze eerste kennismaking kreeg hij een goede indruk van hetgeen waar ik naar op zoek was. Hij kwam dan ook aan met functies die allemaal goed aansloten bij mijn wensen. Uiteindelijk dankzij Nico terecht gekomen bij Wayne Parker Kent, waar ik momenteel werkzaam ben en het enorm naar mijn zin heb. Nico bedankt!  

Ondanks het feit dat ik kamperen verschrikkelijk vind, voelde ik me prima op mijn gemak bij Camping Kreuning!"

Marloes

Marloes van der Burg, Account Manager Special Advertising SBS Door mijn nicht Esther Buijs werd ik in contact gebracht met jou, Nico. In eerste instantie was het alleen even koffie drinken.

Maar doordat jij mij wel zag als een accountmanager in de media heb jij ervoor gezorgd dat ik direct op gesprek kon bij twee bedrijven. Daarvan was eentje SBS. Hier ben ik nog steeds heel erg blij mee geweest. Als projectmanager gestart om de termen uit de media onder de knie te krijgen en nu sinds dit jaar gestart als accountmanager special advertising waar ik helemaal op mijn plek zit. Bedankt in het vertrouwen en fijn dat jij zulke leuke connecties hebt in de mediabranche

Antien Keulen, junior Sales Executive STER

Via een vriendin die geslaagd was voor een goede baan leerde ik Camping Kreuning kennen. De lichte spanning die ik had voor het eerste gesprek met een recruiter was als sneeuw voor de zon verdwenen na het ontmoeten van Nico. Een hele humoristische geïnteresseerde man die al snel doorheeft wat er bij je past, ook al twijfel je daar zelf nog aan. Hij luistert goed en heeft mooie verhalen uit de praktijk. Het voelde direct als koffie drinken met een bekende.

Ik durf erop te vertrouwen dat als hij zegt dat het een leuk bedrijf is en bij je past dat dat ook echt zo is. Het is om die reden dat ik nu bij een topbedrijf zit! En mocht het ooit tijd zijn voor wat anders, dan weet ik bij wie ik wezen moet :) . 

NielsvanAltena

Niels van Altena, Sales Director STER

Zo maar een aantal woorden die me te binnen schieten naar aanleiding van mijn bezoek aan Camping Kreuning; Oprecht, geïnteresseerd, humor, houdt je een spiegel voor, een vakidioot, diepgang (wie ben jij en wat wil jij), ontspannen, ervaringsdeskundig (voorbeelden en tips uit de mediapraktijk), zonnig, een goed en leuk gesprek (waar vind je het nog!).

Nico, dank voor je bijzondere gastvrijheid!

LauraImron

Laura Imron, Account Manager bij JC Decaux

Vanaf mijn studententijd tot eind-twintig heb ik voor dezelfde werkgever gewerkt. Recruiters heb ik nooit mee te maken gehad, wel wist ik dat ze geen goed imago hadden. Opdringerig en niet persoonlijk. Ik was niet perse a-la-minute op zoek naar een andere job, maar ik had inmiddels wel het maximale uit mijn oude job gehaald. "Ga eens met een recruiter praten" hoorde ik vaak. Maar dit was ik absoluut niet van plan, mede door de indruk die ik van recruiters had. Tot een vriendin van mij met Nico om tafel had gezeten en super enthousiast was. Zij was niet op zoek naar een job in sales, ze wist dat ik dat wel was, dus de link was snel gemaakt. 

Een beetje huiverig sprak ik met Nico af, geen flauw idee wat ik kon verwachten. Wat ik trof was een ontzettende vriendelijke man met een berg aan ervaring, iemand die goed kon luisteren en je echt probeerde te begrijpen. Een heel fijn gesprek volgde en al snel had Nico iets voor ogen wat hij bij mij vond passen. Een sollicitatie volgde, de klik aan beide kanten was er, en ruim 1  jaar later werk ik nog met veel plezier bij mijn "nieuwe" job!

Nog een fijn dingetje: de begeleiding van oude werkgever naar nieuwe werkgever. Het was toch best spannend om na ruim 9 jaar bij mijn vertrouwde werkgever weg te gaan! Ik stapte over van de telecomwereld naar de mediawereld - was dit wel verstandig? Maak ik wel de goede keuze? Nico zorgde ervoor dat dit proces heel natuurlijk verliep, zonder twijfels of ongemakkelijkheid, een proces waar ik op de 1e plek stond. 

bas de blok 3

Bas de Blok, Commercieel Manager St. Nederlandse Top 40, Eigenaar Radiobased

Net als René (één van de vorige Campinggasten) heb ik ook slechte ervaringen met kamperen. Weinig ruimte, regen, wc rollen, te weinig douche muntjes en oncomfortabele accommodaties.

Mijn ervaring met Camping Kreuning is echter heel anders. Bij het inchecken op de no-nonsense camping vallen gastvrijheid, ruimte en kennis van de omgeving gelijk op. Geen massatoerisme hier, maar voor ieder individu de juiste plek. De plekken op deze camping variëren van een 1 persoonstent aan het water tot grote Kamper in de schaduw onder de bomen.

Ik geef 5 sterren voor de gastvrijheid, 5 sterren voor zijn kennis, 5 sterren voor zijn netwerk, 5 sterren voor de service en 5 sterren voor de inspiratie (inclusief biertjes) bij het kampvuur....Een 5+ sterren camping dus.

Ik denk dat de gesprekken die ik heb gehad met Nico afgelopen jaar me er van hebben overtuigd om dit jaar weer met het gezin voor een campingvakantie te kiezen. Geen Renesse of Salou, maar een nog niet door massatoerisme ontdekte camping in Begur, Spanje. Ik hoop daar dezelfde gastvrijheid en 24-uur service te krijgen als op camping Kreuning. Zo niet dan weet ik wie ik moet bellen!!!

irene boots gastenboek

Irene Boots, Traffic & Design Manager Ngage Media

'In 2014 ben ik met Nico aan de campingtafel gaan zitten, waarbij Nico op een ongedwongen manier de spiegel voorhoudt. Wie ben je en wat wil je nou echt? Het waren voor mij frustrerende vragen, ik was net afgestudeerd en wilde teveel en te snel. Nico coacht je (met genoeg humor) door dit proces heen en geeft je inzicht in je eigen kunnen. Hij zoekt niet alleen de baan die bij jou past op dit moment, maar durft ook in langere termijnen te denken.

Na een mooie trainingsperiode in Thailand (veel boksen en yoga) en heel wat kalmer weer in NL, had Nico mij al snel voorgesteld bij een media exploitant met een bijzondere vacature. Een goeie combinatie van mediacreatie en mediaplanning. Het proces ging in een sneltreinvaart en na twee gesprekken was ik aangenomen. Juiste timing, goed netwerk en een fijne klik, dat is wat ik op de camping heb gevonden!'

Willem Jan Nouwens, Eigenaar De Media Maatschap

I Love Campings
Het mooie van campings is de vrijheid en het feit dat niets hoeft. Geen regels, geen vaste tijden en allemaal gelijk gestemde mensen. Een ding staat centraal op de camping en dat is gelijkheid. Een gelijkheid die je normaal gesproken in de samenleving ver te zoeken is. Waarin vaak hiërarchie, macht en geldzucht de boventoon voert om een structuur te hebben waar vaak de cultuur is opgehangen.
Maar er valt nog meer weg op de camping en dat is de formaliteit aan kleding. Geen stropdassen, pakken, mantelpakjes of andere aangemeten zaken die mensen wederom dwingen in een systeem te passen. Door het ontbreken van structuur op de camping ontstaat vaak een mooie en losse cultuur. Een cultuur groeit in een paar dagen of weken. De saamhorigheid en sociale betrokkenheid zijn vaak bij het vastzetten van de eerste haring ontstaan. De vrijheid is ook iets waar kinderen zo dol op zijn om te mogen meemaken en beleven. Het verbazen, verwonderen en beleven is iets dat je op de camping nog elke dag doet. Maar dat zijn juist de zaken waar je in de dagelijkse praktijk te weinig mee doet. Intuïtief is binnen de zakelijke muren vaak verdrongen door politiek en een gedwongen structuur. Alleen daarom is het voor vele mensen goed eens te beleven wat een camping voor je kan betekenen. Loslaten en terug te vallen op een aantal basis benodigdheden en je intuïtief weer te laten spreken. Alleen daarom al kan de Camping een verruiming van je blik betekenen.

rene simpson

René Zeedijk, Managing Partner MediaScience

Ik HAAT campings
Ooit heb ik mij één keer laten verleiden om naar een camping te gaan in Zuid Frankrijk. De omgeving was fantastisch maar toen ik aankwam met mijn geleende tent van oud collega Peter Mulder, bekroop mij al een vervelend gevoel. Samen met mijn vriendin Carin begon ik aan het opzetten van een zogeheten koepeltent. Rechts van ons zat een ontzettend saai Nederlands stel al onze activiteiten vanachter een boekje gade te slaan. We waren dan ook ruim een uur vermakelijk entertainment voor de aanwezigen. Uiteraard hadden wij even wat tips moeten vragen aan Peter, misschien een keer thuis in de tuin moeten oefenen of even controleren of alle tentstokken en haringen aanwezig waren. Maar nee, de familie Zeedijk had dat niet gedaan. Na zeker anderhalf uur bezig te zijn, stond de tent voor een gedeelte. Weliswaar half ingezakt maar het leek op een tent. Ik was er al volledig klaar mee maar mijn vriendin wilde graag de camping toch nog een kans geven. Totdat we dat rondje gingen maken over de camping en een half gevuld zwembad zagen, een oud vies toiletblok, een gesloten winkeltje die alleen maar in de ochtend open was en vele Nederlandse kentekens met mensen die heeeeeeeeeel graag een praatje wilden maken. Toen waren we er klaar mee. Uiteindelijk zijn we 2 uur na aankomst vol gas weer vertrokken om nooit meer terug te komen. Een hotel in Nice maakte die avond een hoop goed en ik besloot om nooit meer naar een camping te gaan……..maar er is een uitzondering. 

Camping Kreuning met beheerder Nico. Ik ken Nico al sinds 1995. In die tijd was hij commercieel directeur bij Radio 538 maar hij heeft zich laten omscholen tot camping beheerder en met succes.  Deze camping is namelijk een hele speciale camping. Daar heb je geen tent nodig, is het altijd lekker warm, hangt de toiletrol gewoon op het toilet en verwacht ik dat het zwembad er snel komt. Een ANWB keurmerk heeft Camping Kreuning niet nodig. Dit keurmerk kan ik iedereen persoonlijk geven. Met beheerder Nico heb je altijd een goed gesprek over het leven, over het mediavak en over de mens. Nico heeft namelijk al zoveel mensen op zijn camping gehad dat hij heel snel weet wat voor vlees hij in de kuip heeft. Hij zorgt zodoende voor de perfecte match tussen werknemer en werkgever. Met Nico is het altijd zinvol om eens om tafel te gaan en je te laten verrassen.  

wencke Wencke Lorber, Sales Manager Branddeli
Nico heeft de natuurlijke gave om op een ongedwongen manier de vinger op de zere plek te leggen, maar daarmee wel motiverend te werken. Persoonlijk heb ik erg veel geleerd van de oefening mbt – opstellen van de poppekes-. Dat alles met de nodige dosis zelfrelativering maakt Nico een inspirerende coach om mee te sparren. Verder hebben wij de regels van Camping Kreuning toegepast in onze eigen teamsessie.
Wierish2 Wierish Debipersad, Sales Manager JC Decaux
Ik vond mijn training op Camping Kreuning erg nuttig en heb er veel van opgestoken. Werken aan mijn stijl van leidinggeven vind ik al leuk, maar dat het nu gebeurde in een ontspannen omgeving maakte het extra prettig. Met name de psychologietheorie over hoe mensen reageren op bepaalde manieren van communiceren kan ik meenemen in mijn werk. Een verblijf op de Camping bij Nico kan ik zeker aanraden!’
JohnLubaca 221214 0040

John Lubach, Directeur Cross Media Radio10 en 100% NL

Ik ken Nico nu zo’n 20 jaar, hij was toen verantwoordelijk voor de sales van 538 en ik toen verantwoordelijk voor de sales van Stads Radio Rotterdam. De eerste grote ‘commerciële ‘ lokale omroep van Nederland. Radio 538 als kabelstation en 1 FM frequentie in de regio Amsterdam. Wij werkten samen en hebben altijd wel contact gehouden, allebei gepassioneerd over het medium… RADIO.

Nu anno 2015, zie ik hoe waardevol dit soort contacten zijn. Ik ben namelijk erg blij met de werkwijze en het netwerk van Nico. Hij heeft op mijn verzoek, op een informele en prettige manier, zijn netwerk afgetast naar talenten. Ik was op zoek naar een creatief en commercieel persoon die past in het sales team van Radio 10 en 100% NL. Sinds begin dit jaar is onze afdeling Branded Content, met hulp van Nico, versterkt.

Marc Simpson Marc Nijhuis, Account Manager Branded Content RTL Z
Juist toen ik me na 4 jaar Sanoma begon af te vragen wat de mediawereld nog meer voor me in petto kon hebben opende Nico de Camping. Na een ongedwongen gesprek, waarin Nico voornamelijk informeerde naar wat ik te bieden en te wensen had, gingen we beiden enthousiast uit elkaar.

5 weken, 3 oriënterende gesprekken en 2 vervolggesprekken later vond ik een ontzettend leuke functie als accountmanager branded content bij RTL Z! Nico Kreuning, een aanrader!

Inge Cornelissen, RTV-Planner Maxus
Wat een relaxte en fijne recruitment-ervaring! Dat is nog eens wat anders dan die super commerciële recruitment bureaus die zo snel mogelijk geld aan je willen verdienen. Nico kijkt echt naar de kwaliteiten van de persoon en probeert niet alleen een geschikte baan voor je te vinden, maar geeft je ook inzicht in je eigen kunnen.
Mouette van Rijn, Cliënt Support Sanoma
Na mijn studie begon de zoektocht naar een leuke baan. Na anderhalf jaar zoeken nog steeds zonder resultaat. Ik kon dus wel een beetje hulp gebruiken. Die hulp kwam van Camping Kreuning, binnen no time was er een gesprek geregeld. Het gesprek was leuk en de baan was in the pocket! Nu een aantal maanden later zit ik helemaal op m’n plek met leuke collega’s en bij een leuk bedrijf.
Eefje Gubbens, Project Manager / Producer Branddeli
Camping Kreuning is een ideaal bureau om je in te schrijven als je op zoek bent naar een nieuwe baan. Door de vele jaren ervaring en enorm groot netwerk van de beheerder van Camping Kreuning lukte het mij heel snel een uitdaging te vinden die bij me past.

 

 

To Top